Παγκόσμια ημέρα καρδιάς στις 29 Σεπτεμβρίου και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να  κρατάμε την καρδιά μας υγιή;

 

 H Α. Ισμαήλος Α.Ε. χαρίζει βηματομετρητές στους 200 πρώτους πελάτες των συνεργείων μας στον Άγιο Δημήτριο, τη Γλυφάδα και το Κορωπί από την Δευτέρα 29.09.2014, μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, για να σας κρατάμε πάντα σε φόρμα.

 

Το Περπάτημα και η σημασία του για την υγεία:

 

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ), τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ και άλλοι διεθνείς Οργανισμοί (US Surgeon General, American Heart Foundation, US Department of Health & Human Services and the National Heart Foundation of Australia) συστήνουν 10.000 βήματα την ημέρα για τη βελτίωση της υγείας και την ελάττωση του κινδύνου νόσου.

Το περπάτημα αποτελεί μία από τις απλούστερες και ασφαλέστερες ασκήσεις για τους υπερτασικούς ασθενείς όλων των ηλικιακών ομάδων. Τα 1.000 βήματα ισοδυναμούν με 10 λεπτά ζωηρού περπατήματος (ρυθμός: 100 βήματα/ λεπτό). Λιγότερο από 5000 βήματα αντιστοιχούν σε καθιστικό τρόπο ζωής, ενώ >10.000 σε δραστήριο. Για την επίτευξη του στόχου των 10.000 βημάτων χρειάζονται 30 λεπτά περπατήματος καθημερινά πλέον των συνήθων δραστηριοτήτων.

 

Συστηματική μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η χρήση βηματομετρητή συνδέεται με σημαντική αύξηση της φυσικής δραστηριότητας, αλλά και σημαντική ελάττωση του Δείκτη Μάζας Σώματος (ΒΜΙ) και της Αρτηριακή Πίεσης.

Ωστόσο, σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, ιδιαίτερα άνω των 64 ετών, λαμβάνεται πάντα υπόψη η συννοσηρότητα και εξατομικεύεται το καθημερινό πρόγραμμα περπατήματος και φυσικής δραστηριότητας, ανάλογα με την προσωπική αντοχή και πάντα υπό την καθοδήγηση του θεράποντος ιατρού.

Σε κάθε περίπτωση, η προοδευτική αύξηση του ημερήσιου χρόνου περπατήματος κρίνεται ευεργετική για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και την υγεία γενικότερα.

 

Μερικοί τρόποι να γίνετε πιο δραστήριοι:

 

- Να περπατάτε αρκετά κάθε μέρα και να μην χρησιμοποιείτε το αυτοκίνητο σας για κοντινές διαδρομές.

- Να προτιμάτε να ανεβαίνετε με τις σκάλες και όχι με το ασανσέρ

- Να αποβιβάζεστε από το λεωφορείο μια στάση νωρίτερα από τον προορισμό σας.

- Να πηγαίνετε με το ποδήλατο ή να περπατάτε για να φτάσετε στην δουλειά σας.

- Να πηγαίνετε με τον σκύλο σας βόλτα σε μακρινές διαδρομές

- Να περπατάτε πριν το μεσημεριανό σας γεύμα

- Σκεφτείτε τις δραστηριότητες τις οποίες απολαμβάνετε και αναζητήστε τις στην κοινότητά σας

 

Βιβλιογραφικές Πηγές

 

1)Ιστότοπος Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO) http://whqlibdoc.who.int/publications/2010/9789241599979_eng.pdf

2)Ιστότοπος Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) http://www.cdc.gov/physicalactivity

3) U.S. Department of Health and Human Services. Physical Activityand Health: A Report of the Surgeon General. Atlanta (GA): US Department of Health and Human Services, Centers for Disease Control and Prevention, NationalCenter for Chronic Disease Prevention and Promotion; 1996.

4) Tudor-Locke, C., Bassett, D.R. Jr. (2004). How many steps/day are enough? preliminary pedometer indices for public health. Sports Med.34(1):1-8.

5) Smith – Spangler, C., Gienger, A. L., Lin, N., Lewis, R., Stave, C. D., & Olkin, I. (2007). Using Pedometers to Increase Physical Activityand Improve HealthA Systematic Review, JAMA 298(19):2296-2304

5) U.S. Surgeon General. Surgeon General’s report on physical activity and health.(1996).From the Centers for Disease Control andPrevention.JAMA.276(7):522.

6) Ιστότοπος American Heart Association http://www.goredforwomen.org/live-healthy/first-steps-to-prevent-heart-disease-and-be-heart-healthy/7-resolutions-to-improve-heart-health-in-2013/

 

WORLD HEART FEDERATION

 

Η Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς καθιερώθηκε το 1999 και διοργανώνεται έκτοτε κάθε χρόνο την τελευταία Κυριακή του Σεπτεμβρίου από τη Διεθνή Ομοσπονδία Καρδιάς, με την υποστήριξη της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας.

 

Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση του παγκόσμιου κοινού για τα καρδιαγγειακά νοσήματα, που τις τελευταίες δεκαετίες αποτελούν μάστιγα στις βιομηχανικά ανεπτυγμένες χώρες και τείνουν να μετατραπούν σε «πανδημία» για τον πλανήτη, αγγίζοντας και τους πληθυσμούς των αναπτυσσόμενων χωρών.

 

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/worldays/94#ixzz3CHN35uWt

 

____

 

 

 

Γλυφάδα: Λ. Βουλιαγμένης 156, 166 74, Τηλ.:210 89 86 900

Κορωπί: Λ. Κορωπίου-Βάρης 58, 194 00, Τηλ.:210 60 22 222

Άγιος Δημήτριος: Λ. Βουλιαγμένης 305, 172 36, Τηλ.:210 97 60 595

Ρόδος: 9ο χλμ. Λεωφόρου Ρόδου-Λίνδου, 851 00, Τηλ.:224 10 63 550

© 2017 A. Ισμαήλος Α.Ε.    |    Προσωπικά δεδομένα / Όροι Χρήσης

Εγγραφή στο

Newsletter