Ευκαιρίες Καριέρας
ICT Support Engineer
Περιγραφή καθηκόντων:
- Υποστήριξη των εσωτερικών χρηστών της εταιρίας και των εφαρμογών που χρησιμοποιούν.
- Συνεχής παρακολούθηση και επίλυση προβλημάτων υποδομής (firewalls, servers, desktops, printers, IP phones κ.α.)
- Υποστήριξη και επίλυση προβλημάτων λειτουργικών συστημάτων και εφαρμογών (Windows, Office, Office 365, Cloud PBX κ.α.)
- Καταγραφή αναγκών, αιτήσεις προμηθειών και παραγγελία αναλωσίμων και μηχανογραφικού εξοπλισμού.
- Διαχείριση των κινητών και σταθερών τηλεφωνικών συνδέσεων της εταιρίας.
- Δημιουργία αναφορών για τα κόστη κτήσης και χρήσης των παραπάνω.
Απαιτούμενα προσόντα:
- Πτυχίο ιδιωτικής ή δημόσιας σχολής με σχετικό αντικείμενο. Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
- Άριστη χρήση Αγγλικής γλώσσας. Η καλή γνώση Γερμανικών θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
- Τουλάχιστον δύο (2) χρόνια προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.
- Πιστοποιήσεις Cisco, firewalls, Microsoft κ.α. σχετικών με το αντικείμενο της θέσης, θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
- Άριστη γνώση χρήσης, υποστήριξης και επίλυσης προβλημάτων Microsoft Office, Office 365, δικτύων Η/Υ, ασφαλείας δικτύων, IP τηλεφωνίας, VPN, προστασίας από ιούς, hardware και όσα περιλαμβάνονται στις απαιτήσεις της θέσης.
- Δίπλωμα οδήγησης.
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άντρες υποψηφίους).
Η εταιρία προσφέρει:
- Ανταγωνιστικές αποδοχές
- Συνεχή εκπαίδευση.
- Σταθερό ωράριο.
Ο κάτοχος της θέσης αναφέρεται στον ICT Manager της εταιρίας.
Αποστολή βιογραφικών στο: [email protected]
Τα καταστήματά μας.
Γλυφάδα
Κορωπί
Άγιος Δημήτριος
Ρόδος